Uitgesteld! - Reisverslag uit Andijk, Nederland van mariekebijcrc - WaarBenJij.nu Uitgesteld! - Reisverslag uit Andijk, Nederland van mariekebijcrc - WaarBenJij.nu

Uitgesteld!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg

02 Januari 2008 | Nederland, Andijk

Nou zoals een aantal van jullie inmddels al weten heb ik mijn reis tot aanstaande maandag uitgesteld.
Het leek me niet veilig om vandaag te gaan vliegen, na het zien van al het nieuws en toen ik hoorde dat iemand die in Kenia woont had gezegd dat ik nu echt niet moest komen, was het voor mij duidelijk.
Ik vlieg nu dus maandag 7 januari dezelfde tijd als mijn oorspronkelijke vlucht, dus om 7.20.
Ik hoop dat de rust weer wat gaat wederkeren daar zodat ik maandag wel echt kan gaan!
Mariek

  • 02 Januari 2008 - 14:31

    Elly Pasterkamp:

    Hoi Marieke, wat een tegenvaller zeg. Hoop dat het maandag door kan gaan. Hoorde op het nieuws dat het in Nairobi redelijk rustig is. Wel kiezen voor je eigen veiligheid hoor!!
    Kus Elly

  • 03 Januari 2008 - 13:39

    Tante Gea:

    Hoi Marieke,
    wat spannend allemaal. Je weet nu nog niet zeker of het wel verantwoord is om te gaan, denk ik? Wat kan de situatie snel veranderen. De mensen en kinderen die onschuldig zijn, zijn dan als eerste de dupe. Veel wijsheid in je beslissing gewenst.
    Groetjes tante Gea.

  • 03 Januari 2008 - 16:46

    Djoeke:

    Ja, het is wel erg ongelukkig, dat het er nu net zo oneustig is. wees niet te overhaast met je vertrek,hoor, dan kun je beter nog maar een week uitstellen. je moeder houdt me wel op de hoogte. ik hoop, dat de rust snel terug is, Heel veel plezier daar , groetjes en een goede reis. Ook van Suzanne en Boblee, hun computer doet het even niet, doei

  • 05 Januari 2008 - 00:05

    Fred En Gemma:

    Hoi Marieke we houden de berichtgeving op tv en in de kranten goed in de gaten,
    Het is allemaal een zorgelijke situatie.
    Wij hopen dat de situatie snel verbeterd.
    Wij wensen je het allerbeste want het is een hele ervaring.Wij zullen het zoveel mogelijk volgen ook zullen we het wel horen van je vader en moeder.
    Veel succes hoor
    Fred en Gemma,Linda, Mirjam en Irene.

  • 05 Januari 2008 - 13:48

    Annemiek:

    Heb je alles klaar om af te reizen en gebeurd er zoiets. Maar als je er al had gezeten dan had het erger geweest. Nou maar hopen dat het maandag kan. Groetjes Annemiek en Martien

  • 05 Januari 2008 - 15:00

    Corinne:

    Hoi Mariek,

    Wat balen allemaal he! Nou, we leven met je mee hoor, elke avond bij het journaal wordt er door de patienten aan je gedacht (in ieder geval afgelopen drie avonden in mijn diensten). Ze hopen dat het allemaal maar veilig genoeg voor je zal zijn! Je hebt er toch zo lang naar toe geleefd. Ik hoop dat je beslissing om maandag te gaan wijs is, maar mocht je beslissen om ook maandag niet te gaan, omdat het toch niet veilig genoeg is, laat het dan effe weten. Want dan kunnen we natuurlijk gaan kijken of we je verlof op kunnen schuiven, anders is het zo'n zonde van je dagen! Maar hopelijk is het natuurlijk niet nodig, ik hoop echt voor je dat het doorgaat maandag en het veilig genoeg is!

    Succes met alles he!
    Groetjes Corinne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jaja mijn grote avontuur! HIer kunnen jullie lezen wat ik allemaal meemaak en beleef in het weeshuis van CRC in Thika.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 15225

Voorgaande reizen:

02 Januari 2008 - 29 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: