2e Uitstel - Reisverslag uit Andijk, Nederland van mariekebijcrc - WaarBenJij.nu 2e Uitstel - Reisverslag uit Andijk, Nederland van mariekebijcrc - WaarBenJij.nu

2e Uitstel

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg

06 Januari 2008 | Nederland, Andijk

Hallo allemaal,

Na veel berichten over het opraken van levensmiddelen in Kenia, de aanhoudende onrust en het feit dat veel toeristen en vrijwilligers terugkomen naar Nederland, heb ik wederom besloten om mijn reis nog even uit te stellen.
Deze keer hebben we een ruime marge van 2 weken genomen, in de hoop dat we dan de 23e echt heen kunnen gaan.
Ik vind het heel jammer dat mijn reis nu geen 2 maanden maar 5 weken gaat duren, maar ben aan de andere kant ook wel blij dat ik nu hier veilig zit.
In Thika is op dit moment alles nog rustig, ik heb begrepen dat dinsdag de politici met elkaar om tafel gaan zitten. Hopen dat ze er dan uitkomen en dat de rust dan weer kan wederkeren in Kenia.

Mariek

  • 07 Januari 2008 - 14:00

    Elize:

    Hoi Marieke!

    Wat ontzettend balen is dit voor je! Ik had echt gehoopt voor je dat je vandaag toch kon gaan. Je had er zo naar uitgekeken! Maar je hebt gelijk dat je niet bent gegaan, want de berichten zijn inderdaad nog steeds niet geruststellend en je eigen veiligheid gaat dan toch voor! Ik hoop voor je dat het snel rustig gaat worden in Kenia en je er dan de 23e toch heen kan!

    Groetjes, Elize

  • 21 Januari 2008 - 19:18

    Ton Koster:

    Hoy Marieke, misschien zou ik het moeten weten ben je inmiddels vertrokken naar Kenia of is het nu helemaal afgebroken?
    Bij het een wens ik je veel plezier en bij het andere is het erg jammer.

    groetjes

  • 22 Januari 2008 - 19:33

    Elly Pasterkamp:

    Hoi Marieke, als ik het goed gehoord heb ga je nu echt vertrekken. Ben blij voor je dat je nu naar Kenya kan gaan. Hoop dat je het nog leest voor je vertrek.
    Wens je een heel goede reis en een goede tijd daar.
    Groetjes Elly

  • 25 Februari 2008 - 19:32

    Lonneke:

    He Marieke,
    Nog een paar daagies en je bent alweer terug in dit koude kikkerlandje. Geniet er nog even van! En een goeie terugvlucht/reis.
    Groetjes
    Niels & Lonneke

  • 25 Februari 2008 - 19:34

    Lonneke:

    Ging niet helemaal goed! :(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jaja mijn grote avontuur! HIer kunnen jullie lezen wat ik allemaal meemaak en beleef in het weeshuis van CRC in Thika.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 15224

Voorgaande reizen:

02 Januari 2008 - 29 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: