Aangekomen! - Reisverslag uit Thika, Kenia van mariekebijcrc - WaarBenJij.nu Aangekomen! - Reisverslag uit Thika, Kenia van mariekebijcrc - WaarBenJij.nu

Aangekomen!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg

24 Januari 2008 | Kenia, Thika

Nou ik ben er hoor, na een lange dag van vliegen, kwam ik gister om 19.30 lokale tijd aan op Nairobi.
We werden daar opgehaald door een vrijwilliger die al 2 maanden in het weeshuis is en een vriend van het weeshuis. De rit was apart, maar niet onaangenaam. Het is alleen even wennen aan het links rijden, de gaten in de weg en het gebruiken van de berm bij file.
We waren behoorlijk gesloopt toen we om half 11 aankwamen in het weeshuis en na een kopje thee zijn we naar bed gegaan.
Vanmorgen stonden Judith en Jopy om 5.30 op om de kinderen te helpen en weg te brengen naar school, zodat wij (ik en Brigitte) nog een konden blijven liggen.
Vandaag heb ik de hele dag in ongeveer 7 verschillende matatu's gezeten zonder aan te komen waar we heen moesten. Maarja schijnt een beetje de Keniaanse manier te zijn heb ik inmiddels al wel begrepen.
Het is hier trouwens heerlijk warm weer, is erg goed uit te houden.
Morgen ga ik als het goed is kamperen en voor volgende week staan er ook al een aantal dingen gepland, dus vervelen zal ik me voorlopig nog niet!

Mariek

  • 24 Januari 2008 - 14:55

    Maaike:

    He Mariekje,
    Jippie je bent er!! Ik ben blij dat je veilig aangekomen bent. Heel veel plezier en vooral genieten he! Ben je al een beetje gewend aan het warme weer en kan je de mensen al een beetje uit elkaar houden?
    Veel plezier!! Dikke Kus Maaike

  • 24 Januari 2008 - 16:05

    Lonneke:

    Super, dat je toch nog kon gaan! Ik hoop dat je er een leuke tijd mag beleven! Geniet ervan!

    Dikke kus
    Niels en Lonneke

  • 24 Januari 2008 - 16:17

    Dick En Ria:

    Hoi Marieke, eindelijk is het zover en geniet maar dit grote avontuur.
    Dick en Ria

  • 24 Januari 2008 - 17:37

    Coby En Jan:

    Hallo Marieke

    Hamjambo
    Hatujambo

    Marieke dit is een grapje,maar het leek me wel leuk.
    We vinden het dapper dat je toch nog bent gegaan.
    En geniet er ook maar van,want de natuur is er prachtig.

    Is het nu zomer daar, en valt de temperatuur mee??
    We wensen je veel succes en we schrijven nog wel een keer..

    Groeten Tante Coby en Ome Jan


  • 25 Januari 2008 - 11:26

    Esther:

    Je bent er!!! Doe verzichting, maar geniet vooral!! Ik vind het ontzettend stoer van je. Geniet van het zonnetje, want hier is het weer....
    Doei meis!!!

  • 25 Januari 2008 - 18:45

    DenniZ:

    Hey Marieke,
    Nou zit je er dan toch werkelijk! Nogmaals: veel lol en mooie verhalen. Wie weet nog een goeie Jopyburger met Jopysaus. In Kenia vele malen beter als op het C.C.;)))
    Dikke kus van Dennis dus

  • 25 Januari 2008 - 19:18

    Mariekie:

    Hey Mariek,

    dat klinkt al erg leuk allemaal!!!!
    Lekker genieten en heeeel veel plezier maken daar!!!!
    X Marieke

  • 26 Januari 2008 - 12:04

    Kathalein:

    Hej Mariekie,
    Poepoe nounou, wat een een tocht. Gelukkig heelhuids aangekomen vanuit Nairobi (vond het stiekem toch wel een beetje spannend hoor!!)
    Ben benieuwd hoe je het werken enzo daar gaat vinden en veel plezier op je kampeeruitje!!

    Kus kath

  • 26 Januari 2008 - 12:13

    Elize:

    Hoi Marieke!

    Goed om te horen dat je goed bent aangekomen. Heel veel plezier, geniet er van en ik ben benieuwd naar je verhalen!

    Groetjes, Elize

  • 26 Januari 2008 - 21:53

    Piet En Mary Kok:

    Nou Marieke hardstikke leuk dat het er dan toch eindelijk van is gekomen ik hoop dat je er een onvergetelijke tijd tegemoet gaat en er ongelofelijk veel ervaring op gaat doen en er natuurlijk veel plezier hebt veel liefs Piet en Mary

  • 26 Januari 2008 - 23:22

    Thijs:

    Hey Marieke,

    Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen en ik hoop dat je het veilig houdt.
    Ik ben benieuwd naar de verhalen die zullen volgen.
    Hou het seriously easy going ok?

    Groetjes
    Thijs

  • 26 Januari 2008 - 23:22

    Thijs:

    Hey Marieke,

    Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen en ik hoop dat je het veilig houdt.
    Ik ben benieuwd naar de verhalen die zullen volgen.
    Hou het seriously easy going ok?

    Groetjes
    Thijs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jaja mijn grote avontuur! HIer kunnen jullie lezen wat ik allemaal meemaak en beleef in het weeshuis van CRC in Thika.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 15227

Voorgaande reizen:

02 Januari 2008 - 29 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: